Komunikace a řízení vztahů se zákazníky "na klíč"
Péče o zákazníky, podpora koncových spotřebitelů, prodej po telefonu, telemarketing nebo cílené marketingové průzkumy jsou nejčastější případy, kdy se vaše organizace setkává se zákazníky. Jde však také o situace, které rozhodují o tom, jak vaši firmu či instituci budou zákazníci vnímat. Každý z těchto kontaktů proto musí být navržen a uskutečněn se stejnou péčí, jakou věnujete vývoji a výrobě vašich výrobků, potažmo poskytování vašich služeb.
Naším úkolem je nastavit pravidla a postupy pro komunikaci se zákazníky tak, aby každý volaný nebo volající hovor ukončil s pocitem, že dostal nejlepší možný servis. Současně se postaráme o kontrolu kvality a vyhodnocení úspěšnosti komunikace, aby vše probíhalo v souladu se zásadami vaší firmy.
Využijte naše znalosti, zkušenosti, technologické zázemí a případně také skvěle vytrénovaný personál. Jaký rozsah služeb využijete, je pouze na vás.
Co vám nabízíme?
Znalosti a zkušenosti
Naše produkty a služby těží z bohatých znalostí a mnohaletých zkušeností našich specialistů, kteří se podíleli na stovkách projektů a řešení v tuzemsku i zahraničí (zejména v západní Evropě, Asii a také v Africe).
Inovativnost a kreativita
Průběžně se seznamujeme s novinkami na trhu a získané znalosti kreativně využíváme při návrzích řešení podle potřeb a možností zákazníků.
Kvalita a spolehlivost
Nabízíme špičkové produkty a služby s nadstandardními záručními a servisními podmínkami.
Kontaktujte nás
Zaujala vás naše nabídka? Chtěli byste využít naše znalosti a zkušenosti? Nebo se jen zajímáte o možnosti praktického využití nejnovějších technologií a trendů? Neváhejte a kontaktujte nás. Rádi vám poradíme a pomůžeme.